a day without you is like a year without rain

Var men ihssan igår och tog en tur in till stan och träffade några vänner till honom sedan förbi brasken, och efter det åkte vi hemåt för att sova det räckte med att jag blundade så somnade jag som en stock.

Vi vaknade vid elvatiden imorse, vad har hänt med att jag jämt brukade vara uppe länge och sova bort hela dagen? Iallafall åkte älsklingen för att träffa en kompis och jag fixade mig lite och sedan kom han tillbaka och skjutsade mamma,mig och min syster till ikano. Vid fyra kom han och hämtade oss igen, nice med egen taxi va? Resten utav dagen har vi varit hemma och försökt fixa med bilen i garaget, gick inte sååå bra. Har varit i stan en stund nu och ihssan skjutsade hem mig precis sedan drog han ner till stan igen för att fira en av hans kompisar som fyllt år. Nu blir det mysa med mamma tills älskling kommer tillbaka.

Måste klämma in ett grattis till Mathilda som fyller 17 idag,
hoppas du fick världens bästa dag och att du super gärnet ikv!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0