watching you is the only drug i need

TJA

Igår gick skolan snabbt vi slutade vid ett men jag och frida stannade till två med veronica och räknade kassan till cafét. Vi två tog jag bussen in till stan och köpte en tröja och sen åkte jag hem och sov till fem. Då kom älskling till mig och så åkte vi och lämnade min mobil på the phone house IGEN, börjar bli stammis där nu! Sen ringde en kompis till älskling och bad honom om att skjutsa en kille till göteborg så vid halv åtta drog vi iväg till göteborg. Jobbig och lång resa och vi var framme i linköping vid halv ett!

Idag hade jag såklart svårt att vakna men jag kom upp iallafall och tog bussen till friskis och svettis för vi skulle gymma med idrotten. SÅKLART skulle vi vara i sporthallen och fått fel information så nu sitter hela klassen i skolan och vi börjar inte förrän tjugo i elva, ÅÅÅH JOBBIGT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0