Two lives, two hearts, two soules

I fredags åkte jag och älskling till Magdalenas black and whiteparty i mjärdevi. Det blev väl inte som tänkt men det var en mysig lokal och kul och träffa gamla vänner igen! Vi skjutsade hem maggan vid ett sen åkte vi hem till mig och sov.

I lördags ringde linny till mig sen bestämde vi oss för en kväll med käk ute och bio. Åkte in till stan och mötte upp henne vid halv sju och vi gick för att äta på en resturang som serverade mindre god mat heheee... mcdonalds drirekt efteråt. Innan nio köpte vi godis sen började filmen vid nio. Vi såg SAW 3D och den var helt okej, äcklig såklart men inte lika bra som jag trodde. Efteråt gick vi till steves där älskling och hans vänner satt och även sabbie och sanna. Vi satt där tills fegge och hans kompis kom in till stan för linny skulle åkte hem med dem sen mötte jag älskling och vi åkte hem till mig för att sova.

Idag har vi varit på ikano och köpte fiskar till mitt akvarium och jag fick med mig ett par skitsnygga jeans. När jag kom hem kom älskling och hämtade mig och vi åkte ut till hjulsbro för att hämta ett akvarium fullt med fiskar till hans lillasyster, sne skjutsade han hem mig men kommer nog hit lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0