in my thoughts, in my dreams you've taken over me

shit vad jag har jobbat i skolan idag, helt förvånad själv. Stannade till kvart i fem och jobbade med Milads rituppgift men hann inte färdigt med den så jobbat kanske två timmar hemma och ska fortsätta imorgon är ändå inte nöjd med resultatet och jag glömde en viktig färgpenna i skolan, BLIR GALEN skolan tar på mig hårt.

Har iallafall käkat blåbärspaj med familjen efter jag blev klar med uppgifterna och sedan färgade mamma och jag mitt hår. Sitter med hårfärgen i håret och ska snart skölja ur! ska bli spännande att se om det är någon skillnad på mellanbrunt som jag brukar ha och den ljusbruna jag nu lagt i!

Bild på mig och frida från helgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0