i don't think you know, just how much i love you

Älskling kom till mig vid sju och vid nio skjutsade han mig till solariumet så jag precis hann sola innan det stängde. Han åkte för att skjutsa sin syster men kom tillbaka när jag var färdig. Vi tog en tur med bilen sen skjutsade han hem mig igen. Nu är jag precis klar med att ha målat bilderna till historiaboken som vi ska vara klara med imorgon! Ska packa en väska inför imorgon eftersom det blir simhallen på morgonen. Konstigt nog ska min lillasyster dit med alla i hennes årskurs + att jag hörde alexandras klass skulle dit? Aja det löser nog ut sig imorgon.

Det snöar förresten ute just nu, den första snön för i år är det inte lite tidigt?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0