baby we can do it, we can do it all night

Älskling kom och muntra upp mig igår, vet faktiskt inte vad vi gjorde men det var nog inget viktigt för då hade jag förhoppningsvis kommit ihåg det..

Idag har jag klarat av skoldagen, guldstjärna till mig! Det börjar bli skitjobbigt känner jag. Efter skolan åkte jag till ikano med mamma och köpte växter till akvariumet, jag och ihssan går verkligen in för det här med att ha akvarium vi kommer ge fiskarna mycket kärlek! Åkte och handla lite sen åkte vi hem och älskling kom till mig. Vi plantera dit växterna sen legat och degat framför tvn + ätit hamburgare. Börjar ta tag i skolan nu känner jag, skrivit schema för vad jag måste plugga varje dag.. gjort bloggbok idag och fick mamma att sätta in UF inbetalningen!  Blir att jobba gärnet imorgon då KETKOT!

Snart läggdags
kanske blir en modevisning till, jag vill egentligen inte men som jag sa "stand up for the team"!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0