don't make me bring out the other side in me

Jag gick ut med camilla igårkväll och hon fick mig på lite bättre humör som tur var. Tog bussen hemåt så jag var hemma vid ett. Mamma väckte mig vid tjugo över sex imorse och vid tio i sju åkte vi hemifrån. När jag kom till lokalen vid sju fick jag mitt hår fixat först och det var tuperat som fan i en 60-tals frisyr, inte speciellt snyggt och det tog en timma. Efter det gjorde de sminket sen fick vi äntligen äta frukost. Pia skjutsade oss sedan till konsert och kongress och vid halv elva hade vi första visningen på gymnasiemässan. Efter den visningen gick vi runt och kollade lite sen käkade vi lunch vid tolv. Sista visningen var tjugo över ett och då hade min mamma och syster kommit för att kolla, den gick helt okej och sedan fick vi sluta.

Efter visningen åkte jag hem och borstade ut mitt hår och tvättade det, det var förjävligt haha. Sedan så sov jag i två timmar och blev väckt av att min brors väns hund hoppade upp i min säng? Aja, stannar hemma ikväll för jag har jätteont i halsen


en gammal bild från förra visningen. fint att jag smälter in i bakgrunden dåå!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0