when it gets dark and when it gets cold we hold each other till we see the sunlight

Älskling kom till mig igår trots att han var jättesjuk, gullungen! vi var hemma hela kvällen och imorse när jag vaknade märkte jag att jag också börjar bli lite smått sjuk men sånna smällar får man ta! Vid tre idag lämnade jag älskling hemma och tog bussen in till stan med min syster för att handla några sista små julklappar. Vi kom hem vid sex ungefär och sedan har jag myst med hjärtat, tänk att jag ska klara mig utan honom i fem dagar :( Älskling drog hem vid halv tolv och efter det packade jag tills imorgon och slingade min systers hår. Tyvärr hann jag inte med julgodiset men tror vi ska göra det hos min moster imorgon!

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0